podi és podi

venerdì 13 maggio 2022

154 m

 ESP-IT


ESP El hotel de les Arts, en la zona del puerto olímpico de Barcelona. 154 metros de altura, 44 plantas, La torre tiene como característica una especie de exoesqueleto hecho de hierro blanco. Esta torre, junto a su compañera Mapfre son conocidas popularmente - al menos así las llamo yo - como las torres olímpicas.

----------------------------------

IT 154 sono i metri di altezza della Torre Arts, che accoglie l'hotel Arts. Si tratta del grattacielo più alto a Barcellona, assieme alla Torre Mapfre che forma un duetto con Arts. Tra le più note caratteristiche, la struttura di ferro bianco che avvolge tutto l'edificio. È una delle edificazione appartenienti alla Villa Olimpica, quando la città si aprì al mare (Barcellona 92)

PODI-.

21 commenti:

  1. La verdad es que no son santo de mi devoción, sin embargo agradezco el verlas cuando vengo en avión, se que ya estoy en casa.
    Salut

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Esa misma sensación me da a mí cuando desde la ventanilla del avión las veo.

      podi-.

      Elimina
  2. Almenys sembla segur!.🤭
    No m'agraden aquest tipus de moles.

    Aferradetes, Carles.

    RispondiElimina
  3. Non vorrei mai avere una stanza all' ultimo piano di quella torre !!! Saluti

    RispondiElimina
  4. Importante è che a Barcellona non si tolga.. Gaudì!!

    RispondiElimina
  5. A mi, l'arquitectura moderna m'agrada molt. Aquest edifici, sense ser del meu especial agrat, no està malament i fotograficament es molt interessant.
    Una abraçada Carles

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Per comparar amb la seva germana, la Torre Mapfre, aquesta de l'hotel m'ha semblat sempre molt mes elegant.

      podi-.

      Elimina
  6. Será de los edificios de más altura de la ciudad.

    Besos

    RispondiElimina
  7. Agradin o no … son identificadors de Barcelona …
    Abraçades

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Això sí. A mi particularment sí m'agraden.

      podi-.

      Elimina
    2. Carlos aquest anònim es meu. No se que passa que quan comentomamb el mòbil em passen aquestes coses.

      Elimina
    3. Doncs sí, passen coses rares últimament amb els comentaris.

      podi-.

      Elimina