podi és podi

venerdì 1 gennaio 2010

el 10

BON 10 !!!

Espereu alguna cosa del 2010...?

podi-.

4 commenti:

  1. Que neixi Mauro, desembolicar-me amb Mauro sense tot just "problemes", que Marce em regali l'escultura de Lorenzo Quinn, i ser FELIÇ.

    RispondiElimina
  2. Ufffffff, moltes coses... Anar a fer la volta al Monblanc, anar a Andalucia amb els meus pares, ser feliç, que la gent m'estimi, que m'estimi algú especial, començar a corre, començar a fer passejades amb la bici, que en toqui la primi,... sigueixo?

    RispondiElimina
  3. Jo,... ser feliç en qualsevol de les variants posibles, ja que encara que no sigui l'escollida per mi, si sóc feliç d'una altra manera, doncs seré feliç, no?

    podi-.

    Lola: Quan en Mauro neixi, de ben segur que sabràs què fer-ne, sense problemes. L'escultura del Lorenzo,... tenen un preu amb nom i cognom, eh?

    MJ: doncs potser la volta la fem junts (pot ser que sí, pot ser que no,... encara queda per decidir-me). Una miquetona t'estimem. Jugues,...? a la "primi", dic.

    podi-.

    RispondiElimina
  4. Podi: Ja sé el preu que té la que vull en concret... i com aquest any no hi ha vacances... doncs me l'he demanat per al dia del meu aniversari o per al dia de la mare (de tota manera, si me la regala per al dia de la mare, ja no vull cap altre regal per als successius dies de la mare).

    RispondiElimina