podi és podi

venerdì 10 luglio 2009

A message to you, Rudy





Una de les millors cançons de la història musical... Ja, ja sé que para gustos, los colores; que hi hauran opinions molt diferents.
Associada a quan jo feia bicicleta estàtica sentint M80ràdio, al programa del Rafael Abitbol, que els dilluns al vespre era dedicat als 50 i 60, els dimarts als 70... i a quan la sentia al meu cotxe, també a M80radio, bàsicament anant o tornant del Pirineu.
El tema, originalment de Dandy Livingstone (1967) i que popularitzaria posteriorment amb els the Specials, aquí és interpretat pels Specials en directe (per un regal internàutic fet per qui considera que no és pas una de les millors obres de la història musical).
Aquesta cançó també formà part d'un anunci publicitari de... Mai me'n recordo, perquè jo pensava que fóra un excel·lent tema per anunciar mòbils però em penso que anunciava un cotxe.
podi-.

3 commenti:

  1. Aquí l'internauta que ha fet el regal. Aquest és un tema molt divertit, ara mateix l'estem cantant i ballant a casa, i fins i tot, crec que encara conservo el single de vinil, però considero que dista molt de temes com Stairway to Heaven de Led Zeppelin o Layla d'Eric Clapton. Però, ja se sap, sobre gustos no hi ha rés escrit.

    RispondiElimina
  2. Per cert, que les lletres de Dandy Livingstone i les dels Specials, són diferents: totes dues recomanen a Rudy que "asiente la cabeza" però amb frases diferents.

    Em reafirmo: una de les grans cançons de la història de la música (a la meva imaginació, sempre l'he visualitzada "interpretada" pel Tricicle, de manera similar a la del "soy un truan..."

    podi-.

    RispondiElimina
  3. L'anunci en qüestió, del FIAT Doblo, amb aires jamaicans.

    Jo sempre pensava que hagués estat un perfecte anunci de mòbils, per allò dels "missatges"...

    podi-.

    RispondiElimina