podi és podi

giovedì 9 luglio 2009

Astro Radio

CAT

En el meu atzar dialístic vaig tocant les diferents emisores que al meu receptor van arribant; uns dies unes i uns altres,... altres!
Aquest matí m'he despertat amb Astro Radio. La seva programació, que emet al dial del qual abans era l'emissora de Sabadell Sensació FM i que de fet al RDS de vegades encara diu aquest nom, es basa en una combinació de música i trucades telefòniques a diferents vidents o tarotistes que van responent les preguntes dels oidors telefonaires, com ara que si m'estimarà, o si trobaré la feina que vull, o com es ressoldrà aquell afer que tinc al cap...

Independentment de la capacitat visionària de la persona que es troba a la ràdio, haig de dir que penso que les respostes que fan són bastant assenyades, en el sentit que moltes vegades fan consells que porten a tenir uns comportaments harmònics, equilibrats, esperançats en que tot es ressoldrà de la manera que cal -encara que no sigui la més desitjada per naltros-.

No és el primer cop que la sintonitzo i sempre l'he trobada en aquesta línia. Em recorda una mica al programa de l'Elena Francis, on algú intentava aconsellar a les persones per tal que obressin segons uns paràmetres. En aquest cas, els paràmetres no responen ni a nacional-catolicisme ni a doctrines ni religioses ni polítiques, simplement, em sembla molt a mi, a consells que, si els segueixes, pretenen treure't la posible angoixa amb la que l'oidor pot haver començat la conversa.

Mentre em vestia aquest matí, sentia una d'aquestes converses on un preguntant estava essent respós pel contestant i jo em deia anda! a todos nos pasan las misma cosas; ni que me estuviera contestando personalmente a mí!! Llàstima que aquesta conversa ja l'havia sentida en Astro Radio l'anterior vegada que vaig sintonitzar-la, ara ja fa molts mesos.

De la ràdio, mai no m'ha agradat que els programes estiguin enregistrats; ni tan sols m'agrada detectar que una determinada combinació musical es repeteix en el mateix ordre en ocasions diferents. Pel demés, faig un lloc a tot tipus de programes, ja siguin radiofòrmules, tertúlies, culturilla musical, notícies,... (amb els esports no m'acabo de fer).

podi, l'enamorat de la ràdio-.

1 commento:

  1. Està molt bé d'anar canviant de sintonia de la ràdio. No com jo, que sempre la mateixa, sóc molt rígida...
    A més, quina paciència de escoltar aquestes converses entre els vidents y les seves víctimes. Sé de que parlo, d'aquest tema. Tots tenim un passat...

    Salutacions

    RispondiElimina