podi és podi

martedì 5 settembre 2017

El Cachorro - Escales que no ho semblen pas.

IT-ESP-CAT

El Cachorro - Cristo de la Expiración, Sevilla

Il ponte del cristo de la expiración, anche noto come "il cucciolo" (el cachorro) collega le due sponde del fiume Guadalquivir al suo passo per Siviglia. Il suo accesso. Guardando dietro di me starebbe il ponte.
-----------------------------------------------------
Detrás de mi, el puente del Cristo de la Expiración,
también llamado el Cachorro.
Estamos en Sevilla, sobre el Guadalquivir.
-------------------------------------------------------
Rere meu hi ha un pont, el conegut amb el malnom de "el Cachorro" i oficialment dit cristo de la expiración. La rampa de l'esquerra ens duria a un pas que permet anar per sota del pont a l'altra banda del mateix. El pas de la dreta és tirar directe cap a la ciutat (els puntets a terra són un carril-bici).

Compte amb la rampa de l'esquerra... Hi ha una línia al mig que sembla que separi diferents lloses de pedra; doncs bé, la part dreta d'aquesta rampa fa rama, sí però amb graons, no és rampa continua. Compte perquè aquí no es nota - en la foto - i sembla que sigui continuo. Quan estàs allà tampoc no es nota i el primer pas que fas és en fals i després la cma pot fer mal una estona, en el millor dels casos.

6 commenti:

  1. Un buen conjunto de líneas el que has logrado, especialmente la curva de la balaustrada de la izquierda. Éste, si no me equivoco, es el que está o estaba cubierto con toldos que aparte contribuir a la estética, tienen su utilidad práctica en una ciudad como Sevilla.
    Un abrazo,

    RispondiElimina
    Risposte
    1. ¡Exacto! Es lo que yo he dado por llamar "Sevilla contra el Sol".

      Saludos,
      podi-.

      Elimina
  2. Lo del toldo es todo un acierto...no sabes tú como calienta el sol en el verano por aquí.

    Bonito juego de líneas.

    Besos

    RispondiElimina
  3. Interessante, non conosco Siviglia. Un saluto

    RispondiElimina