podi és podi

sabato 18 febbraio 2012

univers lligat XXXII - Reconyx




Cámara para animales del bosque, Reconyx


16 de febrer de 2012: Un amic amb qui havia coincidit el passat estiu d'excursió m'ensenyava una fotografia similar en aquesta. És de l'última etapa de la senda de Camille. Vaig dir, quan observàvem aquest objecte, que buscaria per internet la pàgina web que venia al mateix aparell, www.reconyx.com, i que semblava que fos una mena de càmera fotogràfica. Això fou el 7 d'agost de 2011.
Efectivament, això era. Una càmera especial per a fotografiar animals.No m'havia vingut més al cap fins en aquest 16 de febrer de 2012.

17 de febrer de 2012, la feina (la meva feina):
-Necesito una caja i unos sobres para tres envíos -va dir el noi jove amb accent estranger-.
-A ver...? -vaig mirar les coses que treia per a saber quina mena d'embolcalls foren adients-. Esto... Esto es una cámara de fotos, ¿no?
-Sí; es para fotografiar animales en el bosque. Detecta los cambios bruscos de luz y dispara una foto. Y, ¿ves esto? son unos leds especiales que hacen de flash pero que cuando se dispara no ves la luz. Así no asustan a los animales.
-Ah... Es que,... hace unos meses, en verano, vimos una en el bosque, con unos amigos, y ayer precisamente me enseñaron una fotografía que un amigo hizo a la cámara. Desde entonces no habíamos hablado de ella y ahora me ha sorprendido ver ésta aquí.
-¡¡Oh!! ¡eso es el UNIVERSO...! -va afirmar convençut-.

Quan va marxar vaig sentir una lleugera sensació de benestar, pel fet de la sincronicitat esdevinguda.

És l'univers lligat!!

PODI-.

2 commenti:

  1. Realment existeixen artefactes increïbles. No havia vist mai cap, o al menys no de forma concient.

    RispondiElimina
  2. Encara recordo l'ossu fent de les seves pel bosc... hahaha!!! Que bé ho vam passar!

    RispondiElimina