sabato 27 giugno 2026

Pla de Beret - Montgarri

 ESP-IT

ESP Buscando osos,

para verlos, fotografiarlos.

Disfrutando del paisaje,

para volver a un pasado,

el mío.

Da Montgarri alla Vall d'Aran

IT Cercavamo orsi e quello che ho trovato è il mio passato. Anche gli orsi abbiamo visto, lontanissimi nella distanza, e quelle montagne che scoprivo 35 anni fa continuavano a osservare me, ad avere cura di me come facevano quell'estate lontana.

PODI-.


4 commenti:

  1. Risposte
    1. En vam trobar però molt lluny - per sort -; tant lluny que amb la meva càmera les fotos eren de baixa qualitat i a simple vista quasi no els veies, però sí.

      podi-.

      Elimina
  2. Un encuentro afortunado con aquellos otros días en los que todo comenzaba.
    Abrazo

    RispondiElimina
  3. M'has fet recordar el viatge de nuvis de la meva germana gran. Em va dir: "estàvem molt a prop d'uns cavalls salvatges, vaig tenir molta por"... i quan vaig veure les fotos, en prou feina vaig veure un punt a la llunyania que ampliant-los força eren cavalls... ;-)
    Bonic paisatge.
    Aferradetes, Carles.

    RispondiElimina